مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری در حین گشت و کنترل در مناطق با لاشه یک قلاده خرس قهوه‌ای رو به رو شدند.

خرس لرستان

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری در حین گشت و کنترل در سطح مناطق آزاد شهرستان کوهرنگ و در حاشیه زردکوه با لاشه یک قلاده خرس قهوه‌ای برخورد کردند.

شهرام محمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری در رابطه با این مشاهدات اظهار کرد: به دلیل فاسد شدن لاشه خرس در معرض نور آفتاب و نبود آثار گلوله و شواهد کافی امکان تشخیص علت مرگ میسر نشد اما بررسی‌های لازم تا شناسایی عامل یا عوامل احتمالی مرگ این خرس ادامه دارد.

وی تأکید کرد: حفاظت محیط زیست استان برای پیگیری قانونی، موضوع را سریعاً با مقامات قضایی و انتظامی شهرستان مطرح کرده است.

کد خبر 675291

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    10 0
    شاید ابن حرفم براتون غیر قابل باور باشه اما اگر لازم باشه با سند بهتون ثابت میکنم توی فصل تابستون شبی نیست که توی روستای ما دو سه تا خرس شکار نکنن یادمه چند سال پیش یه شکارچی توی یک شب ۶ تا خرس رو شکار کرد حالا جالب این جاست توی این همه سال یک بار نشده که ماموران زحمت کش محیط زیست به یکی از این شکارچی ها بگن بالای چشمت ابرو توروخدا اگر می تونید صدای من رو به مسئولین برسونید حتما این کار رو بکنید که ثواب داره بنده سعید ملایی هستم اهل روستای امامزاده اسماعیل از توابع شهرستان اقلید در استان فارس
    • سرحدی IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      9 0
      دقیقا همینطوره